Veel gestelde vragen

Hieronder vindt u onze veelgestelde vragen. Staat uw vraag hier niet bij? U kunt contact met ons opnemen via 010 – 522 32 15 en via ons contactformulier.

Assortiment

Ik zie het rouwwerk van mijn keuze niet op uw site staan, zijn er nog andere mogelijkheden?

Ja, vrijwel alle rouwstukken zijn mogelijk. Indien u specifieke wensen heeft, neem dan contact met ons op.

Is het mogelijk om een afspraak aan huis te maken?

Ja, Uitvaartbloemist In Memoriam bezoekt de nabestaande aan huis in de regio Lansingerland, Rotterdam, Pijnacker en Zoetermeer. Voor meer informatie en het maken van een afspraak kunt u contact met ons opnemen.

Is het mogelijk om een persoonlijk element in het rouwstuk te verwerken?

Ja, het is mogelijk om een voorwerp van uw dierbare in het rouwstuk van uw keuze te verwerken. Het voorwerp dient in dit geval vooraf overhandigd te worden aan Uitvaarbloemist In Memoriam.

Graag zou ik een specifieke kleur of bloem in het grafstuk verwerkt zien, is dit mogelijk?

Ja, indien het seizoen dit toelaat en de bloemsoort beschikbaar is. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen.

Wat zijn de mogelijkheden om een rouwlint te bestellen?

Een rouwlint bestaat standaard uit twee delen. Per deel kunnen er maximaal 30 tekens worden gedrukt. Der kosten hiervoor bedragen €15,-. Indien uw tekst meer tekens bevat dan kan een derde deel of meer worden toegevoegd. De kosten hiervoor bedragen €7,50 per deel. Het rouwlint is in diverse kleuren leverbaar. Bij het voltooien van uw bestelling kunt u kiezen uit de diverse kleuren. De letters worden standaard afgedrukt in goud. Voorbeeldteksten voor rouwlint kunt u hier vinden.

Kan ik een rouwkaart toevoegen?

Ja, bij het voltooien van uw bestelling kunt u de keuze maken om een rouwkaart toe te voegen. Wij bieden u de keuze uit vijf rouwkaarten. Per rouwkaart kunnen er maximaal 50 tekens worden geplaatst.

Meer informatie over rouwkaarten

Kan ik een abonnement afsluiten voor grafverzorging?

Ja, wij bieden diverse abonnementsvormen aan. Dit varieert van een wekelijks vers boeket op het graf tot een algehele grafverzorging. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen.

Meer informatie over Grafverzorging

Bestellen

Hoelang van tevoren dienen bestellingen geplaatst te worden?

Wij kunnen binnen 24 uur leveren. Bestellingen geplaatst voor 10:30 uur kunnen diezelfde middag nog geleverd worden (uitgezonderd zon- en feestdagen). Indien het een spoedgeval betreft kunt u contact met ons opnemen om de mogelijkheden te bespreken.

Hoe kan ik bestellingen plaatsen?

U kunt uw bestelling voor rouwbloemen plaatsen via onze webshop of door contact met ons op te nemen.

Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren?

Wegens de korte levertijd en de beperkte houdbaarheid van rouwbloemen is het helaas niet mogelijk uw bestelling te annuleren.

Bezorging

Welke informatie heeft u nodig voor een juiste bezorging?

Voor het bezorgen van rouwbloemen is het noodzakelijk dat wij de datum van de uitvaart/condoleance, tijdstip van de uitvaart/condoleance, het adres waar de condoleance/uitvaart plaatsvindt en de naam van de overledene van u ontvangen.

Wanneer vindt de bezorging plaats?

Bezorging vindt plaats conform de door u ingevulde bezorggegevens. Wij bezorgen op maandag tot en met zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur.

Hoe vindt de bezorging plaats?

Wij bezorgen de rouwarrangementen bij bijvoorbeeld crematoria of begraafplaatsen door heel Nederland.

Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten bezorgen?

Ja, wij geven uw bestelling van begrafenisbloemen in dit geval door aan een collega bloemist in het desbetreffende land. Wij trachten hierbij zoveel mogelijk rekening te houden met uw wensen maar kunnen hier helaas niet garant voor staan.

Wat gebeurt er als ik een verkeerd bezorgadres heb doorgegeven?

Uitvaartbloemist In Memoriam is niet verantwoordelijk indien de verkeerde bezorggegevens aan ons worden verstrekt. Indien u tijdig het bezorgadres wijzigt door contact met ons op te nemen, houden wij dit nieuwe bezorgadres aan. Is de graftak reeds bezorgt op het foutieve adres, dan worden er extra bezorgkosten in rekening gebracht. Deze worden nader met u bepaald.

Kwaliteit

Met welke kwaliteit bloemen werkt Uitvaartbloemist In Memoriam?

Wij werken uitsluitend met verse bloemen en hoogwaardige materialen.

Wordt het bloemwerk voor de uitvaart gecontroleerd?

Indien mogelijk kunt u het rouwwerk voor de uitvaart of condoleance laten controleren op versheid, dit wordt in overleg gedaan. Indien nodig worden hierbij bloemen vervangen. Voor de voorwaarden en het maken van een afspraak kunt u contact met ons opnemen.

In Memoriam Uitvaartbloemist

Wat zijn uw openingstijden?

Wij zijn van maandag tot en met zaterdag geopend van 9:00 tot 17:00 uur. Telefonisch zijn wij dagelijks bereikbaar van 9:00 tot 20:00 uur.

Hoe bent u bereikbaar?

Wij zijn telefonisch bereikbaar via telefoonnummer 010 – 522 32 15. Per e-mail zijn wij bereikbaar via info@uitvaartbloemistinmemoriam.nl. Via de website kunt u contact met ons opnemen door middel van ons contactformulier. Ons postadres is Julianalaan 67-I, 2661 EJ te Bergschenhoek.