Open Site Navigation

Uitvaartbloemist in Memoriam

Heeft u vragen of opmerkingen over een product uit ons assortiment? Wij zijn 24 uur per dag telefonisch bereikbaar via 088 - 256 36 36. U kunt ook contact met ons opnemen door het toezenden van een e-mail aan info@uitvaartbloemistinmemoriam.nl of het invullen van ons contactformulier.

 

Wij werken hard aan het bieden van de hoogste kwaliteit rouwbloemen én service. Daarom ontvangen wij graag feedback van u. Voldeden onze bloemen niet aan uw verwachting? Laat het ons weten, dan zoeken we samen een passende oplossing.

Of kijk bij de veelgestelde vragen onderaan deze pagina!

Kom in contact

Bedankt voor de inzending!

Veelgestelde vragen

Kan ik telefonisch een rouwboeket bestellen?


Natuurlijk! Wij zijn iedere dag bereikbaar op telnr 088 - 256 36 36. Wij nemen uw bestelling telefonisch aan en zorgen dat uw bloemen keurig worden afgeleverd.




Wat zijn de bezorgkosten?


De bezorgkosten zijn € 7,50 per bezorgadres in Nederland.




Kan ik ook een rouwboeket bestellen naar mijn eigen wensen?


Zeker! Wij kunnen een rouwboeket samenstellen volledig naar uw wensen. Heeft u specifiek bedrag of een bepaalde kleur in gedachten? Dan maken wij een mooi rouwboeket naar uw wensen. Wij zijn dagelijks bereikbaar via telnr 088 - 256 36 36.




Kan ik mijn bestelling wijzigen?


Helaas is het niet altijd mogelijk om uw bestelling te wijzigen. Neem bij wijzigingen van uw bestelling zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Wij zijn telefonisch bereikbaar via telnr 088 – 256 36 36. Dan kijken wij samen wat de mogelijkheden zijn.




Kan ik mijn bestelling annuleren?


Het annuleren van uw bestelling kan tot uiterlijk 24 uur voor het bezorgmoment. Helaas zijn wij altijd genoodzaakt hiervoor kosten in rekening te brengen. De annuleringskosten van een online bestelling bedragen 10% van uw orderbedrag, met een minima van € 10,-. Neem bij het annuleren van uw bestelling zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Wij zijn telefonisch bereikbaar via telnr 088 – 256 36 36.




Wat is gebruikelijk om op het rouwlint of de rouwkaart te schrijven?


Een rouwboeket of rouwstuk bestelt u ter herdenking van de overledene. De tekst op het rouwlint of rouwkaart wordt dan ook aan diegene gericht. U kunt denken aan een persoonlijke tekst maar ook teksten als 'Een Laatste Groet' of 'Rust Zacht'. De meest voorkomende teksten vind u hier. Vergeet ook niet de afzender te vermelden.




Kan ik de bloemen vandaag nog laten bezorgen?


Ja! Indien u het rouwboeket voor 10:00 uur besteld, kunnen uw bloemen nog diezelfde dag worden bezorgd. Uitgezonderd zon- en feestdagen.




Op welke dagen kan ik de bloemen laten bezorgen?


Wij bezorgen rouwbloemen van maandag tot en met zaterdag. Op zon- en feestdagen is het helaas niet mogelijk uw bloemen te laten bezorgen.




Hoe laat worden de bloemen bezorgd?


Wij bezorgen uw rouwbloemen altijd ruim voor aanvang van de afscheidsdienst. De uitvaartverzorger heeft dan alle tijd om de bloemen bij uw dierbare te plaatsen. Bij het bestellen van uw bloemen vragen wij daarom ook om het tijdstip waarop de dienst plaatsvindt.




Kan ik bloemen in het buitenland laten bezorgen?


Jazeker! Wij hebben een samenwerking met bloemisten over de hele wereld. De beschikbare bloemen en bijbehorende kosten verschillen erg per land. Het bestellen van bloemen voor het buitenland verloopt dan ook uitsluitend door telefonisch contact met ons op te nemen via telnr 088 - 256 36 36.




Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?


Ja, als u de bestelling heeft geplaatst, krijgt u direct een automatische emailbevestiging en factuur. Niets ontvangen? Het kan zijn dat de emailbevestiging in uw spambox terecht is gekomen




Wanneer kan ik de bloemen het beste laten bezorgen?


Wij adviseren om de bloemen pas te laten leveren op de dag van afscheid of maximaal enkele dagen voor de plechtigheid. Op deze manier bent u er zeker van dat de bloemen bij het afscheid nog mooi zijn. Tijdens het bestellen kiest u zelf een gewenste bezorgdatum, maar wij vragen ook om informatie over datum en tijd van de uitvaart. Zo kunnen wij u altijd een advies geven indien wij denken dat het beter is de bloemen op een andere dag te laten bezorgen.




Waar kan ik de bloemen het beste laten bezorgen?


Ligt de overledene thuis opgebaard of bijvoorbeeld in een familiekamer bij een uitvaartcentrum? Dan is het gebruikelijk om de rouwbloemen op dit adres te laten bezorgen. De uitvaartverzorger zorgt ervoor dat de bloemen mee gaan naar de plechtigheden zoals een condoleance en uitvaart.




Zijn de prijzen inclusief BTW?


Ja, al onze prijzen zijn inclusief 9% BTW. Op de factuur staat dit bedrag voor u uitgesplitst.




De uitvaart is al geweest, wat is dan gebruikelijk?


Als de uitvaart al geweest is en u wilt een blijk van medeleven sturen dan is het niet gebruikelijk nog rouwbloemen te sturen. Gepast is dan een van onze troostboeketten. Deze kunnen wij leveren met een bijpassende vaas van helder glas.




Hoe verloopt de klachtenprocedure?


Heeft u een klacht over onze kwaliteit of service? Dan vernemen wij dat graag zodat we samen een passende oplossing kunnen vinden!

Gaat uw klacht over de kwaliteit van de geleverde bloemen?

Dan is het extra belangrijk dat u dit zo spoedig mogelijk bij ons bekend maakt. Bloemen zijn immers een versproduct. Daarom ontvangen wij uw opmerking of klacht graag direct bij constatering. Een klacht indienen over de kwaliteit van de bloemen kan tot uiterlijk 5 dagen na levering. Voor de beoordeling van uw klacht is het vereist een foto van het geleverde product aan ons te sturen.

Indienen klacht

Het indienen van uw klacht doet u door het toezenden van een email aan info@uitvaartbloemistinmemoriam.nl Vergeet hierbij niet het benodigde fotomateriaal bij te sluiten. Zonder fotomateriaal kunnen wij uw klacht helaas niet beoordelen. U ontvangt binnen 1 werkdag een inhoudelijke reactie op uw klacht.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).




Heb ik garantie op mijn bestelling?


Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.




Kan ik mijn bestelling herroepen?


Bloemen zijn uitgesloten van het wettelijke herroepingsrecht wanneer deze kunnen bederven binnen de bedenktermijn. Het onderstaande geldt dan ook alleen voor andere producten waarbij dit niet het geval is. U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (die u via dit PDF bestand kunt downloaden), maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van de bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. Retouradres: Uitvaartbloemist In Memoriam, Julianalaan 67-1, 2661 EJ Bergschenhoek. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.





Heeft u vragen over het bestellen van rouwbloemen? Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telnr 088 - 256 36 36.

Weet je even niet zo goed wat je moet schrijven?

Neem dan even een kijkje op onze pagina met een variatie aan teksten waar je wellicht wat inspiratie kan opdoen.